Paket 2

CIRKULARNI TRENING

Ovaj grupni trening nije namenjen početnicima. Akcenat je na kardio vežbama i vežbama snage. Prilikom treninga koriste se različiti rekviziti poput: tegova, šipki, eskpandera.

Benefiti: ubrzanje metabolizma, povećanje mišićne mase, ali i poboljšanje kardio-respiratornih sposobnosti.

Tip treninga:kardio trening
Intenzitet treninga: veoma visok
Trajanje treninga: oko 30 minuta

Korisnici FitPass kartice doplaćuju 100 dinara po terminu

CORE

Predstavlja trening koji ojačava mišiće koji daju potporu kičmi i kao takav je odličan za povećanje funkcionalne snage, oslobađanje od bola u leđima i jačanje centralne zone tela.

Benefiti: povećanje snage core-a, prevencija povreda, bolja stabilizacija celog tela, jer ispravan polozaj tela umanjuje bol u vratu, mišićima i zglobovima.

Tip treninga: trening snage
Intenzitet treninga: visok
Trajanje treninga: oko 30 minuta

Korisnici FitPass kartice doplaćuju 100 dinara po terminu

BODY SHAPING

BODY SHAPING je trening koji obuhvata sve mišićne grupe i preporučujemo ga svima koji traže najkraci put do odličnog izgleda.
Radi se veliki broj ponavljanja sa malim kilažama. Funkcija ovog treninga jeste oblikovanje i toniranje mišića, jačanje tela, povećanje izdržljivosti i smanjivanje mogućnosti od povreda.

Benefiti: tokom treninga se sagori jako veliki broj kalorija i zato se ovaj trening uzima kao veoma efikasan za gubitak viška masnoće.

Tip treninga: kombinacija snage i izdrzljivosti
Intenzitet treninga: srednji
Trajanje treninga: oko 55 minuta

Korisnici FitPass kartice doplaćuju 100 dinara po terminu

GLIDING

GLIDING je program savršen za gluteus (zadnjicu) i core, koji su maksimalno angažovani tokom treninga. Pokreti se izvode uz pomoć glidera-diskova koji klize po podlozi čime trening dobija poptpuno novu dimenziju. Namenjen je vežbačima koji vole izazove i žele da izvuku maksimum čak i kada to deluje nemoguće.

Benefiti: sagorevanje kalorija, povećanje hormona sreće-endorfina, kao i kardio respiratorne izdržljivosti, oblikovanje gluteusa i trbušnjaka, ali i povećanje izdržljivosti core-a.

Tip treninga: kardio trening
Intenzitet treninga: visok
Trajanje treninga: oko 35 minuta

Korisnici FitPass kartice doplaćuju 100 dinara po terminu

FIGHT FIT

FIGHT FIT je veoma efikasan grupni trening koji daje odlične rezultate. Trening se radi po rundama i sadrži elemente borilačkih veština.
Tokom treninga se radi na dzakovima i sa težinama.
Trening se radi i u parovima.

Benefiti: poboljšanje koordinacije, kondicije, ali i mišićne izdržljivosti. Odličan izbor ukoliko želite da izgubite masne naslage, a ujedno i povećate mišićnu masu.

Tip treninga: aerobni (povećanja potrošnja kiseonika u orgnizmu)
Intenzitet treninga: visok
Trajanje treninga: oko 45 minuta

Korisnici FitPass kartice doplaćuju 100 dinara po terminu

HIIT (high—intensity interval training)

Ovaj grupni trening nije namenjen početnicima. Akcenat je na kardio vežbama i vežbama snage. Prilikom treninga koriste se različiti rekviziti poput: tegova, šipki, eskpandera.

Benefiti: ubrzanje metabolizma, povećanje mišićne mase, ali i poboljšanje kardio-respiratornih sposobnosti
Tip treninga: kardio  trening
Intenzitet treninga: veoma visok intenzitet
Trajanje treninga: oko 30 minuta

Korisnici FitPass kartice doplaćuju 100 dinara po terminu

TBW (Total Body Workout)

Izuzetan program kako za pocetnike tako i za napredne vezbace koji omogucava brzo postizanje rezultata. Na treningu se koriste razni rekviziti kao sto su bucice, ekspanderi, tegovi, fitnes lopte, steperi i drugi, koji povecavaju efekte vezbi i cine trening zabavnim i kreativnim. Svaki čas je drugaciji.

Benefiti: oblikovanje i zatezanje tela, poboljsanje izdrzljivosti, snage i fleksibilnosti, sagorevanje masnih naslaga sa akcentom na vežbe za mišiće nogu, gluteusa (zadnjice) i cora (mišiće trupa).
Tip treninga: 3 u 1, kombinacija kardio, core i treninga snage
Intenzitet treninga: funkcionalni trening promenjivog intenziteta (srednji intenzitet)
Trajanje treninga: oko 55 minuta

Korisnici FitPass kartice doplaćuju 100 dinara po terminu

Paket 3

KANGOO JUMPS

Kangoo Jumps je revolucionarni fitness program koji je za veoma kratko vreme osvojio svet, a poslednje tri godine je dostupan samo na jednoj lokaciji u Beogradu – u našoj teretani. Kangoo trening veoma brzo oblikuje vaše telo i dovodi ga do savršenstva. Trening se izvodi u specijalno dizajniranim cipelama koje smanjuju pritisak na zgobove i kolena.

Benefiti: smanjuje holesterol u krvi, otklanja stres, redukuje težinu, otklanja celulit, ubrzava oporavak nakon sportskih povreda, a što je najvažnije nije vam potrebno prethodno iskustvo.

Tip treninga: kardio trening
Intenzitet treninga: srednji do visok
Trajanje treninga: oko 45 minuta

Korisnici FitPass kartice doplaćuju 100 dinara po terminu

TRAMPOLINE

TRAMPOLINE predstavljaju program koji vam tokom treninga aktivira čak 400 mišića!
Primarna prednost je zaštita koja se nudi osobama koje se oporavljaju od povreda ili se bore sa slabošću mišića. Izvodjenjem vežbi na trampolinama povećava se kapacitet pluća i snižava krvni pritisak.

Benefiti: poboljšanje koordinacije, ravnoteže i izdržljivosti, sprečavanje bola u leđima, oblikuje noge i gluteus (zadnjicu).

Tip treninga: kardio trening
Intenzitet treninga: visok
Trajanje treninga: oko 30 minuta

Korisnici FitPass kartice doplaćuju 100 dinara po terminu

5X CHALLENGE

IZAZOVI SEBE I ZA KRATKO VREME OSTVARI NAJBOLJE MOGUĆE REZULTATE!

Volite Kangoo Jumps treninge? Volite Kangoo Jumps Trenera?
Od sada Vam teamFit daje mogućnost da kombinujete Kangoo Jumps sa personalnim treninzima kao najefikasniju pripremu za leto koje je sve bliže.
Specijalni program 5x kojem mogu da se priključe stari, a i novi članovi, kombinacije je grupnih kardio treninga sa personalnim treninzima koji će se raditi u teretani.
Program je osmišljen da bez velikih napora dođete do željenih rezultata i da vaše telo dovedemo do savršenstva,
Nakon prijave za program 5X i konsultacije sa trenerima, treninzi će biti organizovani i osmišljeni za potrebe svakog vežbača.
Ono što je važno napomenuti je da vežbači moraju ispoštovati sve zakazane termine kako bi rezultati bili vidljivi nakon prvog meseca.